piątek, 4 kwietnia 2014

Ulubione odżywki włosów



Nivea - Odżywka odbudowująca " long repair"


Jest to odżywka do włosów długich , łamliwych, rozdwajających się.
Zawiera olejek babassu i płynną keratynę.
Ładnie pachnie, włosy są po niej mięciutkie, nawilżone,łatwo się rozczesują, są błyszczące.
Dobrze się rozprowadza.
Ma trochę niewygodne opakowanie,  jak zostanie nam już mało produktu to ciężko go wycisnąć.
Nie jest wydajna, bardzo szybko mi się skończyła.


Rossman, 9 zł za 200 ml


Garnier Ultra Doux, odżywka pielęgnacyjna do włosów suchych i zniszczonych





Ma wygodne opakowanie, kremową konsystencję. Jest wydajna.
Zawiera olejek z awokado i masło karite. Bardzo ładnie pachnie takim mlekiem z miodem. Zapach utrzymuję się na włosach. Ma fajny skład.
Włosy bardzo ładnie się po niej błyszczą, wyglądają na zdrowe.
Są miękkie w dotyku, końcówki są odżywione, włosy nie elektryzują się i łatwo je rozczesać.
Przy nakładaniu u nasady włosów, może je trochę obciążać i mogą być trochę przyklapnięte, najlepiej używać od połowy ucha w dół. Jest bardzo wydajna.

Rossman, 8 zł za 200 ml


Schwarzkopf, GLISS KUR hair repair



Odżywka z 7 regenerującymi olejkami redukuje rozdwajanie się końcówek i ułatwia rozczesywanie włosów.
Regenerująca formuła z płynną keratyną naprawia uszkodzenia włosów.
Ma piękny zapach ( taki trochę cytrusowy -  kojarzy mi się z wakacjami ) który długo utrzymuje się na włosach.
Włosy są lśniące, sypkie, nawilżone. Gładkie i miłe w dotyku.
Jest dosyć wydajna. Ma fajną konsystencję, łatwo rozprowadza się po włosach. Ma wygodne w użyciu opakowanie.


Hebe, 7.99 zł za 200 ml


FM - Odżywka do włosów suchych i zniszczonych



Zawiera proteiny pszenicy i ceramidy A2 które pomagają zregenerować zniszczone pasma, ekstrakty z alg i aloesu które sprawiają, że włosy stają się bardziej puszyste i lśniące.
Ma ładny zapach, wygodne opakowanie, ale jest mało wydajna.
Włosy dobrze się po niej rozczesują, są bardziej puszyste, gładsze i błyszczące.
Nie elektryzują się. Odżywia włosy, ale ich nie obciąża.


FM, 16.56 za 150 ml


6 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnej z tych odżywek

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko Garnier i była genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. glissa bardzo lubie :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. miala ultra doux, bardzo fajnie dzialala ale nwm czemu zapach mi nie podpasowal...;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i lubię ,ale najbardziej przypadła mi ostatnio do gustu maska Gloria oraz maska aloesowa z natury
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I u mnie Niveowska króluje na półce :D

    OdpowiedzUsuń