sobota, 1 listopada 2014

Ziaja - dermatologiczna baza z tlenkiem cynku

Ostatnio nie mogłam dojść do łądu z moją cerą , cały czas wyskakiwały na niej jakieś "niespodzianki". Będąc w sklepie Ziaji zauważyłam ten krem. 



Postanowiłam przetestować jego działanie. Okazał się bardzo dobry.


Najlepiej smarować się nim na noc gdyż ma bardzo treściwą konsystencję :



Taka konsystencja utrzymuje się na twarzy ( jest to coś w rodzaju takiego " opatrunku" na skórę). Gdy smarowałam taką warstwę na noc, wstając rano miałam ją jeszcze na twarzy ( nie licząc tego co wytarło się o poduszkę :) ).

Krem bardzo ładnie niweluje wszelkie niedoskonałości skóry , ale może ją też trochę wysuszać.
Po 3 dniach smarowania się nim zauważyłam widoczne efekty :)

Preparat jest hipoalergiczny, bez żadnych parabenów oraz barwników.


WSKAZANIA

• podpieluszkowa pielęgnacja skóry dzieci i niemowląt,
• miejscowo: do skóry bardzo wrażliwej, alergicznej 
• odpowiedni dla dorosłych przy pielęgnacji wymagającej aktywności antybakteryjno-ochronnej (trądzik, otarcia mechaniczne)
• przetestowany na osobach narażonych na powstawanie odleżyn


DZIAŁANIE

• zapewnia długotrwała barierę przed wilgocią
• przyczynia się do redukcji odparzeń
• zapobiega pieluszkowemu podrażnieniu skóry 
• łagodzi otarcia, zaczerwienienia i swędzenie
• redukuje zmiany trądzikowe


Jest to dobry wielozadaniowy krem. Jest warty przetestowania, wydajny i niedrogi.

Sklep Ziaja ok. 8 zł za 80 g.


2 komentarze:

  1. Faktycznie nie drogi i śmiało można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta baza przypomina mi moją maść cynkową, którą od pewnego czasu stosuję regularnie na niedoskonałości mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń