niedziela, 23 listopada 2014

Garnier Skin Naturals , Płyn Micelarny 3w1


Płyn micelarny 3 w 1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania. 
To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efektem jest idealnie czysta skóra bez pocierania. Bezzapachowy. 


Skład: Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide  






Jest niesamowicie wydajny. Bardzo dobrze zmywa makijaż, przy czym nie wysusza i nie podrażnia cery. Jest bezzapachowy ,nie uczula. Najbardziej opłaca się go kupić na promocji który bywają dosyć często. Ma bardzo fajną wygodną butelkę, widać ile produktu jeszcze zostało. Nie ma po nim uczucia ściągnięcia na twarzy. Nie pozostawia na twarzy nieprzyjemnego lepkiego filtru. Świetnie odświeża i przywraca nam komfort czystej skóry.  Nie podrażnia oczu, nic nie szczypie przy zmywaniu. Napewno kupię kolejną butelkę :).



Rossmann, ok 20 zł za 400 ml.

7 komentarzy:

  1. Miałam okazję go wypróbować- w moim przypadku niestety średnio sprawdził się w przypadku demakijażu ;)
    Za to muszę przyznać, że jak większość produktów "Garniera" ma niesamowity zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo go lubie!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam swojego faworyta w oczyszczaniu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć choć mam również swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go polubiłam dla mnie praktycznie identyczny jak Bioderma :)

    OdpowiedzUsuń