środa, 19 lutego 2014

Przestań mówić " od jutra ... "

Najtrudniej jest zacząć, pewnie każda z nas ma tak samo : " zacznę od jutra, dzisiaj mi się nie chce " .
I tak dzień za dniem. Ale jak już zaczniemy regularnie ćwiczyć to na pewno szybko wejdzie nam to w krew .





Powinniśmy zacząć już teraz by w wakacje prezentować idealne kształty ...



Może zacznijmy od tego co najważniejsze , czyli przede wszystkim zdrowe odżywianie :



Powinniśmy jeść  dużo warzyw, owoców i 5 posiłków dziennie w regularnych odstępach czasowych .


                                                     Teraz coś motywującego :




Żeby dobrze wyglądać trzeba w to włożyć trochę pracy i wysiłku. Jednak nie musi być to ciężka i męcząca praca .Może to być bardzo przyjemne. Zajęcie z muzyką przy której będziemy się świetnie bawić, a przy okazji spalać kalorie - fitness lub zumba.
W domowym zaciszu także możemy ćwiczyć i się dobrze bawić.
Na początek coś co kojarzy nam się z dzieciństwem i beztroskim czasem : skakanie na skakance .




Które ujędrnia nasze nogi, ramiona oraz pomaga nam w osiągnięciu płaskiego brzucha - w czasie skakania nasze mięśnie pracują aby ustabilizować nasz tułów, pomóc w utrzymaniu równowagi, zyskujemy lepszą koordynację ruchową.
Dodatkowo takie skakanie wspomaga odchudzanie, pozwala spalić  nawet 100 kcal w 10 minut, a 5 minut skoków na skakance ujędrnia nasze nogi tak samo jak przebiegnięcie ok.800 metrów.

Ćwiczenia modelujące nogi :





Ćwiczenia na pośladki :



Ćwiczenia na płaski brzuch :






Pamiętajmy żeby pić duże ilości wody , to ożewiający napój który doda nam energii , np. podczas porannego biegania .


I najważniejsze abyśmy zmieniali się dla siebie, a nie dla innych .






11 komentarzy:

  1. Dokładnie tak wygląda mój talerz, zawsze ładuję najwięcej surówki :)
    Zatęskniłam za takimi wyzwaniami, a o super pośladki walczę nadal :) Świetny pomysł z tym orzeźwiającym napojem, muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :))) Bardzo przydatny i motywujący :)
    Ja ćwiczę z Mel B plus Zumba dla rozrywki i zabawy choć wiem,że dział cuda na talię :)
    Mnie najbardziej zależy na udach są zbyt masywne blee ;/
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szukam ćwieczeń sprawdzonych na brzuch

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaczęłam od wczoraj! Dziś zakwasy straszne, ale to znaczy że trening dobry! Ćwiczę z Mel B i do tego sauna:) Pogoda tak cudownie motywuje i lato zbliża się w tym rolku ogromnymi krokami! Trzeba wymienić zimową naturalna 'garderobę' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez cwicze z mel b oprocz tego silownia ,active walking i total body :D :d uwielbiam
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam przysiady! :D Wymiękłam po tygodniu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywacja pierwsza klasa! Ja jakoś nigdy nie mogłam wpakować w siebie dużo surówki/warzyw. Jeśli cokolwiek zjem - jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie , najtrudniej zacząć a potem już jakoś wchodzi w nawyk; ) !

    OdpowiedzUsuń